Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Notícies del lloc
Jornada contra el malbaratament alimentari (obriu en una finestra nova)
Organitzada per la UPC i el Banc d'Aliments per avançar cap als objectius del desenvolupament sostenible. Què hi podem fer des de la Universitat? .
Càtedra universitària per lluitar contra el malbaratament alimentari (obriu en una finestra nova)
Creada per Mercabarna i la UPC, dedicada a estudiar com prevenir i reduir el malbaratament alimentari en les baules de la producció i la distribució majorista i detallista de la cadena alimentària.
Investigadors de la UPC apliquen el seu coneixement al sector agroalimentària
La UPC convida als seus investigadors a aplicar el seu coneixement en l'àmbit agroalimentari.
Nou Pla director de l'horta que permetrà millorar la producció i la comercialització de proximitat
Elaborat per l’Escola d’Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya i la Fundació Miquel Agustí.
Smart Farming Labs guanya el Premi Talent Cambra de Comerç
Smart Farming Labs neix amb l'objectiu de ser el primer HUB agroalimentari d'alta tecnologia i de km 0 a Espanya per a explotadors agrícoles
El repte de les dejeccions ramaderes
Entrevista del Col·legi d'Economistes a en Xavier Flotats
Crònica Jornada #ResAPerdre
#UPCDiàlegs Agroalimentaris. Amb el Malbaratament Alimentari no tenim #ResAPerdre
Identificació de 16 nous cannabinoides
La troballa de 16 nous components del cànnabis obre la porta a noves utilitats mèdiques
Valenveras innova de la mà del talent UPC
Més de 250 estudiants de la UPC estan desenvolupant solucions als reptes plantejats per Valenveras
Neix el primer Cannabis Hub d’Europa
18 empreses, centres de recerca i associacions del sector formaran part del nou 'hub', que s'ha presentat el 25 de març de 2021 , en un acte que emès en directe per YouTube.
S'incorpora el mànager del CannabisHUB
Albert Serra, s'incorpora a l'equip impulsor del CannabisHUB
Nova tecnologia al servei de la indústria alimentària
Disseny de recobriments naturals per augmentar la vida del producte fresc i mantenir el valor nutricional
Emerging opportunities for the Green Recovery
CannabisHub participates in the 18th EIHA Annual Conference featuring hemp and the Green Recovery
Enginy i innovació contra el malbaratament alimentari
Activitat impulsada per l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) en el marc del 50è aniversari de la UPC
L'equip de l'EEABB premiat per al seu compromís cap a la societat
El Consell Social de la UPC ha reconegut, en el marc del 3r Premi de Compromís Social, a l’equip directiu de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB). per la lluita contra el Malbaratament Alimentari.
Crònica Jornada #AlimentacióSostenibleBCN
#UPCDiàlegs. Alimentació Sostenible per a les ciutats del futur.
Dispositiu per actualitzar la data límit de consum dels productes alimentaris.
Treball final de màster de l'estudiant Andrea Buj Varela per reduir el malbaratament alimentari
Participa al Recircula Challenge 2022
Repte 2022: No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible.
Tractament aigües residuals als cellers amb aiguamolls artificials.
Una oportunitat, tant a nivell econòmic com mediambiental per al sector vitivinícola i, en general, per a la indústria agroalimentària.
APProfita'm
Solució tecnològica per reduir i prevenir el malbaratament alimentari als supermercats.
The CDays by CannabisHub
Les primeres jornades per a l’impuls de la recerca i innovació entorn del cannabis a Catalunya
Resultats projecte INNOSETA
Xarxa temàtica autosostenible i innovadora sobre tecnologies d’aplicació de productes fitosanitaris.
Agrotech-UPC
Neix el Centre Específic de Recerca de Tecnologia Agroalimentària de la UPC
Lliurats els premis del Recircula Challenge 2022
L'equip Aeye s'ha alçat a la gala final del challenge amb el primer premi del Recircula Challenge 2022 amb un dispositiu que permet organitzar el contingut de la nevera per evitar el malbaratament.