Curs Agrifood Data Science

Curs de formació permanent per a la gestió eficient de dades del sector agroalimentari

La necessària transició a sistemes agroalimentaris més sostenibles té un dels seus pilars en la transformació digital i aquesta passa per construir un sector agroalimentari basat en dades (data driven Agrifood systems).

En el sector agroalimentari es generen multitud de dades (ambientals, d'utilització d'insums, de productivitat, relacionades amb la traçabilitat o relacionades amb el consum, entre altres) i d'índole i orígens molt diversa. Malgrat la generació ingent de dades, la utilització, digestió i anàlisi de les mateixes està lluny de ser eficient. En part, la raó d'aquesta situació és la falta de professionals formats en l'ús d'aquestes dades, normalment professionals del sector (enginyers de l'àmbit agroalimentari i de biosistemes, veterinaris, biòlegs...) que no han rebut amb profunditat aquesta formació durant els seus estudis de grau o màster.

INSCRIU-TE A LA SESSIÓ INFORMATIVA DEL 14 DE FEBRER

Objectius d'aquest curs de formació permanent

El curs cobrirà els aspectes fonamentals del maneig, anàlisi, visualització i modelització de dades rellevants pel sector agroalimentari utilitzant les eines més actuals.

Al final del curs, els assistents hauran adquirit els coneixements i habilitats pel:

- Maneig, anàlisi, visualització i modelització de dades.

- Ús de les principals eines o llenguatges de programació per a la ciència de dades.

Es vol que el curs sigui molt pràctic i pugui ser una bona d'introducció a les eines presentades. Es vol que l'alumne en finalitzar-lo tingui una base que li permeti ampliar els coneixements a partir del seu ús a la seva carrera professional o en cursos posteriors d'aprofundiment.

A qui va dirigit

- Enginyers de l'àmbit agroalimentari i de biosistemes.

- Veterinaris.

- Biòlegs.

Continguts

- Introducció al Data Science pel sector agroalimentari

- Processament i visualització de dades

- Aplicacions al sector agroalimentari

Lidera la revolució digital del sector agroalimentari, especialitza't en Agrifood Data Science i sigues un expert en gestió eficient de dades per a sistemes sostenibles.

LLOC: Tech Talent Center. C. de Badajoz, 73-77. Barcelona

DATES: del 16/03/2024 al 25/05/2014

HORARI: divendres de 17 a 21h i dissabte de 10 a 14h.

Curs de formació Permanent AgriFood Data Science
Enllaç a la pàgina del curs a d'UPCSchool

Curs impulsat per Bioinformàtics de Barcelona, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels i l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona.