EIT Food Seedbed Incubator

Esteu participant en una investigació amb potencial comercial? Teniu una tecnologia innovadora que podria revolucionar el sistema alimentari?

24/02/2021 a 12:00 fins a 10/04/2021 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Animem als investigadors de la UPC, Spin-off, grups de recerca i emprenedors a presentar les seves propostes innovadores per al sector agroalimentari.

Us animem a presentar-vos al programa EIT Food Seedbed Incubator en el que hi participen les millors universitats i organitzacions de recerca i innovació associades a EIT Food i que ofereixen la seva experiència en la comercialització de tecnologia i les seves connexions amb la indústria per ajudar a investigadors, científics i empresaris a llançar o desenvolupar un negoci comercialment viable i que doni resposta a les necessitats del mercat.

Públic a qui s'adreça el programa

• Personal científic i acadèmic emprenedor
  • Empresari/ries emprenedor/es
  • Empreses de nova creació (menys de 12 mesos)

Avantatges del programa

El programa EIT Food Seedbed proporciona als participants formació i acompanyament en posada en marxa de primer nivell mundial per identificar els seus supòsits bàsics de negoci i el suport per refinar les teves propostes de valor empresarial. Inclou:

• Formació en un bootcamp en línia de quatre dies basat en una metodologia única orientada al client per permetre als participants definir propostes clares de valor;
  • models de negoci guanyadors i un pla de validació del mercat per entendre millor les necessitats del mercat i desenvolupar una solució que els clients estiguin disposats a pagar;
  • Coaching d’empresaris experimentats i experts destacats en el sector agroalimentari
  • Finançament de fins a 6.000 euros per facilitar les activitats de proves de mercat i parlar amb clients potencials, grups d'interès i usuaris finals per validar idees de negoci;
  • l’oportunitat d’accedir al finançament i al suport EIT Food a través de la subvenció Startup Launch.

Una oportunitat per presentar-se a un grup d’experts de la indústria i rebre comentaris constructius.

Aquest programa està dissenyat per produir empresaris independents, creatius i conscients del mercat amb el conjunt de competències multidisciplinàries necessàries per afrontar no només els reptes clau del sector agroalimentari, sinó també fer contribucions importants per garantir que el nostre sistema alimentari sigui segur i de confiança.

El més important és que els equips acabeu amb un model de negoci validat per atreure suport i inversions de seguiment que ajudaran a apropar la teva proposta al mercat. Com a antic alumne de Seedbed, també tindreu accés als plans d'inversió EIT Food.

El termini per a la presentació de candidatures  ja està obert i finalitza el 10 d’abril.

Registre
Tramita la teva proposta

EIT Food Seedbed Incubator
Accedeix a més informació del programa