Arriben de nou els CDays by CannabisHub

Una cita que no et pots perdre!!!!

07/03/2023 a 09:00 fins a 08/03/2023 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Edifici Vèrtex. UPC. Campus Nord

El 7 y 8 de Març de 2023 celebrarem la segona edició dels CDays que tindran com a eixos centrals impulsar les relacions entre la comunitat del Hub i celebrar la tercera edició dels CannabisTalks, oberts a tothom.

Tots els socis del CannabisHub UPC ens reunirem a Barcelona, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), el dimarts i dimecres anteriors a l'esdeveniment de l'ICBC y Spannabis.

La innovació col·laborativa és el lema que ha aglutinarà les presentacions i activitats dels segons CDays.

CannabisHub UPC: impulsant la recerca i la innovació

La UPC actualment ja disposa de diferents hubs d’innovació amb empreses de diferents sectors. Aquests nodes són una fórmula especialment dissenyada perquè les empreses puguin interactuar amb la universitat amb facilitat i impulsar així projectes de recerca i transferència tecnològica. El CannabisHub UPC impulsa aquesta relació amb les empreses i entitats afavorint la interacció amb la mateixa Universitat, però també entre les empreses i institucions de recerca que conformen el hub.

El CannabisHub UPCbusca poder donar solucions a tots els agents de la cadena de valor a través de la recerca i la innovació, per tal de facilitar-ne la producció i la transformació, tant a nivell tecnològic com a nivell d’una regulació més clara i senzilla que permeti treballar amb aquesta planta de manera segura.

Dona una ullada al resum de la primera edició!!!

Els CDays, els dies dedicats a la Comunitat, a Crear, a Compartir, a Conèixer, Co-desenvolupar, de Canvi i Corversió en la indústria del Cannabis.

T'esperem!!!!

Agenda al teu Calendari