Sessió informativa del Recircula Challenge 2022

• Sessió informativa del Recircula Challenge 2022
  • 2021-11-03T12:00:00+01:00
  • 2021-11-03T13:00:00+01:00
  • Repte 2022: No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible. Vine a la sessió virtual i resol tots els teus dubtes en la generació de solucions sostenibles i innovadores per a la transformació de residus en recursos reaprofitables.
Quan?

03/11/2021 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Vols saber com funciona el Recircula Challenge d'aquest any?

Enllaç al directe de la sessió informativa a través del Canal Youtube

12.00h Benvinguda

Josefina Antonijuan Rull. Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC.

Salvador Milà i Solsona. Director de les àrees de Presidència i Planificació Estratègica de l'AMB

12:10h. Què és el Recircula Challenge?

Muriel Botey Comella. Membre del comitè científic-tècnic del Recircula Challenge i sotsdirectora de Qualitat i Responsabilitat Social de l’EEBE.

12:15h. El Repte del Recircula Challenge 2022

Joan Simó. Coordinador en l'àmbit de les Tecnologies Agroalimentàries de la UPC

12:20h Presentació del vídeo del repte Recircula Challenge 2022

Presentació canals difusió Agrotech. Montse Solsona.  Promotora àmbit de Tecnologia Agroalimentària

12:30h Com pots participar-hi

Muriel Botey Comella. Membre del comitè científic-tècnic del RCh i sotsdirectora de Qualitat i Responsabilitat Social de l’EEBE.

12:45h Tancament de la Jornada

Si vols conèixer tot sobre el repte, com pots participar-hi, quin tipus de propostes pots presentar... participa a la sessió informativa. No t'ho perdis!

Recircula Challenge és una competició, promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB, que repta a equips d'estudiantat universitari a proposar solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular.