S'incorpora el mànager del CannabisHUB

Albert Serra, s'incorpora a l'equip impulsor del CannabisHUB

Albert Serra, exalumne de l'Escola d'Enginyeria Superior d'Inginyeria Industrial de Barcelona de la UPC, amb una àmplia trajectòria professional dedicada al món de l'empreneduria i la innovació, s'incorpora com a nou mànager del CannabisHUB.

Va començar com a col·laborador en diverses startups, abans d'anar-se'n a Estrasburg a treballar durant un temps com a enginyer I+D en un institut d'investigació en cirurgia gastrointestinal, on va patentar un dispositiu mèdic que actualment s'està comercialitzant a través d'una spin-off.

Abans d'unir-se a l'equip del CannabisHub, va treballar durant més de tres anys en Bax&Company com a consultor especialitzat en la conceptualització i dinamització de projectes Europeus H2020, on va enfortir les seves capacitats executives i tàctiques essencials per gestionar efectivament complexos ecosistemes d'innovació com el projecte CannabisHub.

Àmplia trajectòria professional dedicada al món de l'empreneduria i la innovació que va des de la recerca aplicada fins a la gestió, conceptualització i lideratge de projectes.

A més, Albert és part de l'equip directiu de Hemp&Love, una empresa amb ànima que produeix roba i complements de moda d'una forma ètica i sostenible, amb la missió d'aconseguir fer moda 'carboni negativa' en un futur pròxim.

Experiència en la conceptualització i dinamització de projectes Europeus.

L'objectiu de l'Albert, en aquesta nova etapa, és crear una comunitat sòlida amb empreses, organitzacions i institucions que treballin tots junts per desenvolupar un ecosistema sostenible i compromès socialment al voltant del cànnabis.

CannabisHub. El Cannabis com a centre d'un nous model econòmic i social basat en la sostenibilitat.

Amb el Cannabis Hub es busca poder donar solucions a tots els agents de la cadena de valor a través de la recerca i la innovació, per tal de facilitar-ne la producció i la transformació, tant en l’àmbit tecnològic com a través d’una regulació més clara i senzilla que permeti treballar amb aquesta planta de manera segura.

Segueix-nos

Twitter @cannabishubupc