Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Innovació / Catedra UPC-Mercabarna / Notícies cátedra

Notícies cátedra

Mercabarna impulsa, de la mà de la UPC, la Càtedra Mercabarna per a prevenir i reduir el malbaratament alimentari en les baules de la producció i la distribució majorista i detallista de la cadena alimentària.
APProfita'm
Solució tecnològica per reduir i prevenir el malbaratament alimentari als supermercats.
L'equip de l'EEABB premiat per al seu compromís cap a la societat
El Consell Social de la UPC ha reconegut, en el marc del 3r Premi de Compromís Social, a l’equip directiu de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB). per la lluita contra el Malbaratament Alimentari.
Enginy i innovació contra el malbaratament alimentari
Activitat impulsada per l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) en el marc del 50è aniversari de la UPC
Crònica Jornada #AlimentacióSostenibleBCN
#UPCDiàlegs. Alimentació Sostenible per a les ciutats del futur.
Dispositiu per actualitzar la data límit de consum dels productes alimentaris.
Treball final de màster de l'estudiant Andrea Buj Varela per reduir el malbaratament alimentari
Crònica Jornada #ResAPerdre
#UPCDiàlegs Agroalimentaris. Amb el Malbaratament Alimentari no tenim #ResAPerdre
Nova tecnologia al servei de la indústria alimentària